Klient nie jest zalogowany: [ zalogować ]    

Dla handlowców

Dla handlowców FAQ

Jak znaleźć w sklepie internetowym xkko.pl warunki handlowe i ceny przeznaczone dla partnerów handlowych?

Należy zarejestrować się w naszym sklepie internetowym jako zwykły klient końcowy, a następnie e-mailem na adres info@xkko.pl przesłać kopie dokumentów rejestracyjnych polskiej firmy, ewentualnie kopię rejestracji jako płatnika VAT.  Po sprawdzeniu danych na Państwa koncie udostępnimy ceny hurtowe, z których będą Państwo mogli od razu korzystać. Po udostępnieniu na Państwa koncie cen hurtowych, prześlemy Państwu informację e-mailem.

Kiedy zobaczę ceny hurtowe Waszych towarów?

Po otrzymaniu e-maila z potwierdzeniem, że na Państwa koncie udostępniliśmy warunki hurtowe, mogą się Państwo zalogować i korzystać z cen hurtowych, wyświetlonych przy opakowaniach hurtowych. Jeżeli będą Państwo zainteresowani cennikiem hurtowym do druku, prosimy o przesłanie informacji na adres info(at)xkko.pl


Jestem płatnikiem VAT, jakie ceny mnie obowiązują. Z podanym przez Was podatkiem VAT, czy bez VAT?

Dla handlowców, którzy są zarejestrowani w Polsce jako płatnicy VAT, obowiązują ceny netto, takie ceny będą też na fakturach.  W procesie zakupu przy towarze pojawiają się ceny netto, VAT i ceny brutto wg stawek, obowiązujących w Czechach.  Dla pieluch i dla innych artykułów to jest 21%. Jeżeli są Państwo jednak płatnikiem VAT, obowiązują Was wyłącznie ceny netto. Ceny brutto są przeznaczone dla naszych klientów końcowych i handlowców, którzy nie są płatnikami VAT.


Czy są jakieś ograniczenia przy zamówieniach hurtowych?

Tak, minimalne zamówienie hurtowe musi mieć wartość 1000,00 zł netto.

Jak wygląda kwestia transportu?

Przy składaniu zamówienia mogą Państwo wybrać rodzaj transportu. W Polsce wysyłamy towar firmą DPD.  Przy zamówieniach o wartości 1000-2000 zł netto koszt transportu wynosi 30 zł. Jeżeli wartość zamówienia przekroczy 2000 zł netto, transport jest gratis. .  Po uzgodnieniu mogą Państwo odebrać towar osobiście lub skorzystać z własnego przewoźnika, który odbierze towar z naszego magazynu w Ostrawie.

W jaki sposób mam zapłacić za towar?

Po złożeniu zamówienia prześlemy e-mailem automatyczne potwierdzenie. Znajdzie się w nim lista zamówionego towaru oraz ceny hurtowe z czeskim VAT.  Automatyczny e-mail służy wyłącznie do sprawdzenia zamówienia. W ciągu dwóch dni roboczych skontaktujemy się z Państwem i prześlemy fakturę z instrukcjami dotyczącymi płatności przelewem.  Jeżeli są Państwo zarejestrowani jako płatnik VAT v Polsce, ceny na fakturze będą cenami netto.
Płatności należy dokonać przelewem na konto, podane na fakturze. Dla płatności z Polski korzystamy z polskiego banku PEKAO SA , numer rachunku:

Konto bankowe: 96 1240 6700 1111 0010 4592 7097

BANK PEKAO SA

IBAN: PL 96 1240 6700 1111 0010 4592 7097

SWIFT: PKO PPLPW

Jak szybko otrzymam towar?

Towar wysyłamy na drugi dzień od otrzymania płatności na konto.  Firma kurierska DPD dostarcza paczki w Polsce w ciągu 2 dni roboczych. Przy odbiorze paczki od kuriera prosimy o sprawdzenie, czy paczka nie jest uszkodzona. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub braku jakiegoś towaru, należy od razu przy odbiorze sporządzić w obecności kuriera protokół reklamacyjny (kurier powinien mieć ze sobą odpowiedni druk).









        


Administrator strony: KIKKO CZ s.r.o., Štěpaňákova 6 Ostrava-Kunčice, 719 00, Czechy
Telefon:00420 608 78 44 78, Faks: 00420 596 123 527
www.xkko.pl
info@xkko.pl

Administrowane w systemie eXcel shop